Alla inlägg den 17 november 2011

Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 23:50

Eftersom jag klippte av mig håret för ungefär 2-3 månader sen börjar de nu bli långt och se fult ut..

Klippte en såkallad september frisyr..och där de är rakat ser de något roligt ut..

Men hittade en snygg frisyr som kanske kan passa nu under " växa ut" processen.


Ska dra till sax & kam på måndag innan jobbet och boka tid för både klipp & färg ;) Spännande vaa!!





Du är en fet jävla idiot!

Eller de är ni ta mig fan alla ihop i erat lilla vidriga gäng.

Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 22:07

Full rulle hela dagen, hann inte med nån promenad heller .

Städade hela lägenheten, fixade med lite kläder.. drog och handlade.

Hem och laga mat, diska och sedan stack jag & solade 30 min. Väldigt gutt var det . Somnade till lite.

Vidare mot hemmakväll för att lämna filmer och då fastnade jag såklart för fyrans box av Tre kronor så den köpte jag.

Behöver jag ens säga att jag suttit bänkad hela kvällen framför de ?


Just de , köpte min steg räknare idag oxå.. Något kass från clas olsson, får se hur länge skiten håller.. Annars får jag beställa nån från nätet.


Imorgon bitti väntas träning så de får inte bli sent i säng :)

Ledig imorgon med, fatta va skönt de är!



Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 12:09

Vaknade typ halv 12 idag! Inte klokt hur länge man kan sova egentligen, men gutt va det ! Behövligt i guess.

Vägde mig i morse, och de va ingen vacker syn.. :P Men bara att bita i de sura äpplet och sedan köra på!

Vi är ju 2 som gör detta och visst kan vi stötta varandra , jag känner att jag har fått jävlar i nama i mig !


Jag lagade lite lunch till frukost, pasta och korv men ack så vidrigt de va = (

Så skall ställa mig och diska och sedan damma ist!


Och sen ner till stan för att sola och köpa steg räknare och hämta min parfym!!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards