Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Ny frisyr

Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 23:50

Eftersom jag klippte av mig håret för ungefär 2-3 månader sen börjar de nu bli långt och se fult ut..

Klippte en såkallad september frisyr..och där de är rakat ser de något roligt ut..

Men hittade en snygg frisyr som kanske kan passa nu under " växa ut" processen.


Ska dra till sax & kam på måndag innan jobbet och boka tid för både klipp & färg ;) Spännande vaa!!





Du är en fet jävla idiot!

Eller de är ni ta mig fan alla ihop i erat lilla vidriga gäng.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sandberg - 18 november 2011 14:27

Jag kommer inte kunna gå imorgon iaf ;) Skivstång passet var sjukt kul, ska boka in fler pass med sånt. Körde även lite på bandet efter. Något skönt!     Blir medel pass imorgon sen jobbe..... ...

Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 22:07

Full rulle hela dagen, hann inte med nån promenad heller . Städade hela lägenheten, fixade med lite kläder.. drog och handlade. Hem och laga mat, diska och sedan stack jag & solade 30 min. Väldigt gutt var det . Somnade till lite. Vidare mot he...

Av Hanna Sandberg - 17 november 2011 12:09

Vaknade typ halv 12 idag! Inte klokt hur länge man kan sova egentligen, men gutt va det ! Behövligt i guess. Vägde mig i morse, och de va ingen vacker syn.. :P Men bara att bita i de sura äpplet och sedan köra på! Vi är ju 2 som gör detta och vis...

Av Hanna Sandberg - 16 november 2011 22:40

Känns som om de här med bloggandet har varit lite dåligt på senaste tiden.. Mår inte allt för bra heller om jag ska bara ärlig. Väldigt mycket som händer.. Överallt! Faktiskt så blir jag galen snart.. Men de ska bli så gutt att de snart äntlige...

Av Hanna Sandberg - 13 november 2011 21:59

Denna dag har jag inte gjort något klokt alls. Har bara legat på soffan och sett på film..  Mådde lite pyton efter går dagen om man säger så. Eftersom jag tyckte "synd" om mig själv så tyckte jag att det va helt okej att beställa hem en parfym, h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards