Alla inlägg den 8 november 2011

Av Hanna Sandberg - 8 november 2011 20:49

Nu har jag äntligen startat en ny blogg.

Bloggade förut på blogg.se men jag kände att jag ville "börja" om.


Jag är som sagt ledig från jobbet , varit de sen i måndags, De är hur skönt som helst om ni frågar mig.

Behöver verkligen vila upp mig och ta hand om mig själv. Så de har jag gjort dessa dagar.


Var på gymmet idag, Herregud va lat man har blivit. Men jag körde en timma kondtion och lite situps med medicin bollen.

Vill inte ha ut mig för mycket nu när man försöker komma igång igen.

Men imorgon blir de gym igen.


Var i affären förut, köpte frukost , Havregrynen var ju slut så de åkte med hem och ägg.

Även 2 tidningar , hälso tidningar. topp hälsa & hälsa fitness.


Imorgon tänkte jag väga mig och sedan mäta mage, rumpa & lår.

Får se om jag kör ett öppet inlägg med det eller om de blir lösen  = )


Nu blir de tv mys!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards