Alla inlägg den 16 november 2011

Av Hanna Sandberg - 16 november 2011 22:40

Känns som om de här med bloggandet har varit lite dåligt på senaste tiden..

Mår inte allt för bra heller om jag ska bara ärlig.

Väldigt mycket som händer.. Överallt!

Faktiskt så blir jag galen snart.. Men de ska bli så gutt att de snart äntligen är över.

Ingen kan förstå hur skönt de ska bli. Jag behöver verkligen ledigt.

Låter kanske sjukt men jag behöver det, mer än någonting annat så är de jag önskar mig nu. Semester.

Jag vet inte när jag var ledig mina 2 underbara veckor = ( Jävligt länge sen iaf.

Visst jag har ju mina lediga dagar .. MEN då sover jag bort hela dagen för jag är så trött i kropp & själ nästan.

Får tvinga mig upp.. Och jag orkar typ inte träna längre heller... Så jobbigt är allt nu.. De jag brann för ett år sedan är så tråkigt just nu... Min älskade träning .. Glöden.. Att må bra.

Har väldigt svårt att sova om nätterna.. Paniken kommer och jag vrider, vänder på mig.. =  (

Nej nu får de vara nog om depp text, men man behöver ju "spy" lite galla ibland.



Iaf så bestämde jag och J att  vi ska ha en tävling = ) Vem som typ går ner mest till 1 juni.. Vi körde de förra året med men ack så de sket sig, inte vann jag iaf :P hahahah .. Så hoppas detta ska hjälpa mig att återfinna glöden och motivationen till att bli riktigt hälsosam igen.. Så imorgon blir de ner till stan .. Köpa stegräknare , sola & hämta ut min parfym = ) Ihw!!


Sen gå en promenad längs havet tror jag..!



Jag vet att allt kommer  bli bra.. Allt måste få ta sin tid och jag måste få tid till att läka inifrån och ut..

De är tungt just nu.. De är tomt att du lämnat mig, tomt att de är som de är på olika ställen.. MEN jag är starkt!

 

Godnatt !   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards